Kantoormeubel Discounter

Opkoop en afvoer

KANTOORMEUBELEN OPKOPEN OF INRUILEN

Er zijn wat ons betreft 4 manieren waarop je van kantoormeubelen af kunt:

  1. De waarde van de meubelen is hoger dan onze kosten, dus je ontvangt een bedrag voor uw meubelen.
  2. De waarde van de meubelen is lager dan onze kosten, dus je ontvangt een rekening voor onze werkzaamheden.
  3. De waarde van de meubelen is gelijk aan onze kosten en dan ontvang je niets, dus ook geen rekening.
  4. Je koopt nieuwe meubelen en wij ruilen de oude meubelen in.

Je denkt voor de gebruikte kantoormeubelen nog een (hoog) bedrag te kunnen ontvangen...omdat je niet gedacht hebt aan het demonteren, transporteren, storten, opslaan, enz. In onze offertes tonen wij de waarde van de meubelen is en de kosten voor het afvoeren. Je weet vooraf waar je aan toe bent.

Je denkt dat de gebruikte kantoormeubelen niets meer waard zijn...en huurt daarom een bus, gaat zelf aan de slag of schakelt een verhuizer in. Dan maak je misschien onnodig kosten, terwijl sommige meubelen misschien nog een waarde hebben.

Belangrijk
Stuur ons s.v.p. een email met foto's van de meubelen, met de volgende informatie:

  • aantallen per product
  • op welke etage(s) staan deze meubelen
  • lift aanwezig ja/nee
  • afmetingen (hxbxd) van de lift 
  • parkeren voor de deur ja/nee
  • op welke termijn afvoeren

Hoe completer de aanvraag, hoe sneller en duidelijker ons antwoord.

Contactformulier

Uw vraag *