Kantoormeubel Discounter

Opkoop en afvoer

KANTOORMEUBELEN OPKOPEN OF INRUILEN

Er zijn wat ons betreft 4 manieren om van je oude kantoormeubelen af te komen:

  1. De waarde van de meubelen is hoger dan onze kosten, dus je ontvangt nog een bedrag voor de meubelen.
  2. De waarde van de meubelen is lager dan onze kosten, dus je ontvangt een rekening voor onze werkzaamheden om de meubelen uit het pand weg te krijgen. Daarvoor zijn namelijk nodig: vrachtwagen(s), mensen, tijd, middelen voor intern transport, enz.
  3. De waarde van de meubelen is gelijk aan onze kosten en dan ontvang je niets, maar ook geen rekening.
  4. Je koopt nieuwe meubelen en wij ruilen de oude meubelen in.

Je denkt voor de gebruikte kantoormeubelen nog wel een bedrag te kunnen ontvangen...omdat je misschien niet gedacht hebt aan "demonteren en transporteren".
In onze offertes tonen wij de waarde van de meubelen is en de kosten voor het afvoeren. Je weet vooraf waar je aan toe bent.

Je denkt dat de gebruikte kantoormeubelen niets meer waard zijn...en huurt daarom een bus, gaat zelf aan de slag of je schakelt een verhuizer in. Dan maak je misschien onnodig kosten, terwijl/omdat sommige meubelen misschien nog een waarde hebben.

Hoe nu verder?
Stuur ons een e-mail met foto's van de meubelen, met de volgende informatie:

  • aantallen (graag per product)
  • op welke etage(s) staan deze meubelen
  • lift aanwezig ja/nee
  • afmetingen (hxbxd) van de lift 
  • parkeren voor de deur ja/nee
  • op welke termijn afvoeren (misschien is er een datum waarop het pand leeg moet zijn)

Hoe completer je aanvraag, hoe sneller en duidelijker ons antwoord.
In 99 van de100 gevallen kunnen wij met bovengenoemde informatie en de foto's een offerte maken. Dus op locatie taxeren is in eerste instantie niet nodig.​

Contactformulier

Uw vraag *