OPKOOP INRUIL AFVOER


Overtollige kantoormeubelen? Medewerkers die thuiswerken en dus korter op kantoor zijn, waardoor ze misschien niet allemaal een eigen werkplek nodig hebben, maar werkplekken delen. Voldoet de inrichting niet meer aan de organisatie, eisen en wensen. Of gewoon toe aan een nieuwe inrichting? Wij kopen kantoormeubelen op of ruilen kantoormeubelen in.
 

Mensen denken voor een bestaande kantoorinventaris nog een hoog bedrag te kunnen ontvangen
o
mdat ze niet altijd denken aan het demonteren, transporteren, storten, opslaan, enz. 
Maar dat werk moet wel gedaan worden. In onze offertes laten wij dit zien, je weet vooraf waar je aan toe bent.

 

Mensen denken dat hun gebruikte kantoormeubelen niets meer waard zijn 
en huren daarom een bus of schakelen een verhuizer in om de meubelen te laten afvoeren en storten.
Dan maakt men dus onnodig hoge kosten, terwijl meubelen in sommige gevallen nog een waarde hebben.

Belangrijk
Stuur ons s.v.p. een email met daarin alle informatie en foto's.


Als je ons een mail stuurt met daarin de vraag om een waarde te noemen, stuur dan direct foto's en omschrijvingen
van de diverse producten toe. Dat werkt het snelst. Hoe completer je aanvraag, hoe sneller en duidelijker wij kunnen reageren.

Als meubelen geen waarde meer hebben en geen nieuwe bestemming meer zullen krijgen, dan kunnen wij ze voor je afvoeren. Neem contact op en we doen je een voorstel.             

 

 




 

 

Waardebepaling nodig?    
Stuur een e-mail en foto's

E-mailadres
info@kantoormeubeldiscounter.nl

showroom

Industrieweg 37a
3044 AS Rotterdam

contact

010 - 437 58 05
info@kantoormeubeldiscounter.nl
Privacy Statement »