OPKOPEN & AFVOEREN


Omdat wij gebruikte kantoormeubelen verkopen, kopen wij geregeld kantoormeubelen op. 

Er zijn wat ons betreft 3 manieren waarop je van kantoormeubelen af kunt:

1. De waarde van de meubelen is hoger dan onze kosten, dus je ontvangt een bedrag voor uw meubelen.
2. De waarde van de meubelen is lager dan onze kosten, dus je ontvangt een rekening voor onze werkzaamheden.
3. De waarde van de meubelen is gelijk aan onze kosten en dan ontvang je niets, dus ook geen rekening.
 

Je denkt voor de gebruikte kantoormeubelen nog een (hoog) bedrag te kunnen ontvangen...
o
mdat je niet gedacht hebt aan het demonteren, transporteren, storten, opslaan, enz. 
In onze offertes laten wij duidelijk zien, wat de waarde van de meubelen is en wat onze kosten zijn.
Je weet vooraf waar je aan toe bent.

Je denkt dat de gebruikte kantoormeubelen niets meer waard zijn...
en huurt daarom een bus, gaat zelf aan de slag of schakelt een verhuizer in om de meubelen te laten afvoeren/storten. Dan maak je dus onnodig kosten, terwijl sommige meubelen misschien nog een waarde hebben.
Los van de energie en tijd die het je kost.

Belangrijk
Stuur ons s.v.p. een email met foto's van de meubelen, met de volgende informatie:
-de aantallen 
-op welke etage(s) staan deze meubelen

-lift aanwezig ja/nee (en is deze lift groot genoeg voor de grootste meubelen)

-parkeren voor de deur ja/nee
-op welke termijn afvoeren
(voor welke datum dienen de meubelen opgehaald te zijn)

Hoe completer je aanvraag, hoe sneller en duidelijker wij kunnen reageren.




 

 

Kantoormeubelen aanbieden?        
Stuur een e-mail en foto's

E-mailadres
info@kantoormeubeldiscounter.nl

showroom

Industrieweg 37a
3044 AS Rotterdam

contact

010 - 437 58 05
info@kantoormeubeldiscounter.nl
Privacy Statement »