Kantoormeubel Discounter

Over ons

KANTOORMEUBEL DISCOUNTER B.V.

Nadat hij vanaf 1990 voor diverse inrichters heeft gewerkt is Jasper in 2008 met de Kantoormeubel Discounter gestart. In 2012 kwam Richard (ook al vanaf 1990 werkzaam geweest voor diverse projectmeubelfabrikanten en -inrichters) erbij als partner/compagnon, werd een BV opgericht met als doel om een jaar of 4 samen te werken waarna Jasper wilde vertrekken. Sinds 2016 zet Richard de zaak alleen voort. 

Dit betekent dat Kantoormeubel Discounter BV dus al lang actief is en veel ervaring heeft met het leveren van kantoor- en projectmeubelen en projectinrichting binnen het MKB, het onderwijs en de zorg. In Rotterdam maar ook ver daarbuiten. 

Sinds 2020 zijn wij (Niels, David, Danny en Richard) een team van 4 en adviseren en realiseren wij de (projectmatige) inrichting voor onze opdrachtgevers. Dat doen wij samen met een aantal fijne leveranciers en fabrikanten. Bedrijven die op elkaar zijn ingespeeld en prettig, snel en adequaat samenwerken om alle leveringen en projecten (van een enkele bureaustoel of thuiswerkplek tot een complete kantoorinrichting) naar tevredenheid uit te voeren.

ASSORTIMENT EN ACTIVITEITEN

Nieuwe kantoor- en projectmeubelen
Instelbare tafels, handmatige verstelbare tafels. Handmatig en elektrisch verstelbare zit sta tafels.
Bureaustoelen, akoestische oplossingen, kasten, ladeblokken, vergadertafels en -stoelen, kantinetafels, kantinestoelen, lockers, kledingkasten, archief stellingen, brandwerende kasten, kabelmanagementproducten en accessoires. Producten voor het MKB, voor kantoor, voor het onderwijs, voor de zorg en voor hospitality omgevingen.

Gebruikte kantoormeubelen
Gebruikte tafels, bureau-, vergader- en kantinestoelen en kasten van diverse merken.

Voorraad, transport en montage
Wij kunnen snel en uit diverse voorraden leveren en installeren. Maar helpen ook een handje als je een product bij ons komt ophalen.

Opkoop, inruil of afvoer
Wij kopen kantoormeubelen op, ruilen ze in of voeren ze af.

Projectinrichting
Voor advies, ontwerp en realisatie lanceren wij binnenkort www.inrichten010.nl 

VERANTWOORD ONDERNEMEN

Wij ondernemen verantwoord en dat gaat bij ons in essentie over de volgende zaken:

Screening fabrikanten op duurzaamheid
Wij werken samen met fabrikanten, die duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan.
Bij de inkoop en import van producten worden fabrikanten beoordeeld. 

Duurzaamheid van assortiment
Een deel van ons assortiment is bij voorkeur recyclebaar en wij renoveren, revitaliseren, verkopen en verhuren kantoormeubilair.
Omdat wij gebruikte meubelen verkopen worden kantoormeubelen hergebruikt, duurzaam dus.

Afval en verpakkingsmateriaal
Afval en verpakkingsmateriaal (zoals plastic, karton, hout, staal) zijn ons probleem.
Je kunt ervan uitgaan dat wij voor de afvoer en storting bij daartoe aangewezen instanties zorgen.

Winst, continuïteit en duurzaamheid
Om te kunnen blijven investeren in zaken die belangrijk zijn voor de maatschappij is het van belang als onderneming rendabel te blijven.
Hierbij zoeken wij continu naar een balans tussen economische, sociale en ecologische overwegingen conform MVO uitgangspunten.